Sexy jako Shakira! Známe tajemství křivek této krásky


Shakira se ve svých 37 letech chlubí dokonalými křivkami. Chcete vědět, jak se udržuje ve formě a jak se stravuje? Známe tipy od její trenérky!

Shakira: „Svůj zadek jsem si vydřela.“

Chcete v létě vypadat hříšně sexy, třeba jako Shakira? Zdá se, jako by kolumbijská zpěvačka šla proti proudu času a byla stále krásnější. Ačkoliv je už maminkou, ani těhotenství se na její půvabné postavě nijak nepodepsalo. Říkáte si, že je to nefér? Možná ano, možná ne. Ale nic není zadarmo a i Shakira nenechává nic náhodě a „maká na sobě“. Sama o sobě říká, že „svůj zadek si vydřela“. Své krásné postavy docílila prostřednictvím tvrdé práce a propracovaného jídelníčku. Chcete vědět jak? Známe tipy přímo od její trenérky.

Joga

Jídelníček na míru

Anna Kaiser, trenérka zpěvačky: „Kamenem úrazu pro většinu žen je udržet pravidelnost v tréninku.“

Anna Kaiser, fitness trenérka, která připravovala zpěvačku na natáčení klipu „Hips don’t lie“ prozradila tajemství krásné hvězdy. Mimo jiné říká, že pravidelnost v tréninku bývá pro většinu žen největším kamenem úrazu. „Shakira ale vše dělá na 150 %,“ doplňuje. Ze začátku spolu cvičily vždy 30 minut každé ráno a každý večer. Po 6 týdnech prodloužily oba tréninky na hodinu. Co se týče druhu cvičení, Shakira se prý neomezuje jen na jediné. Místo toho preferuje různé sporty, jako je tenis, squash, veslování. Jedno cvičení se tak může skládat z prvků pilates, druhé z kickboxu.

Recept z Shakiry jídelníčku: Quinoa vařená s nasekanou zeleninou – quinoa tak absorbuje všechny živiny se zeleniny

Zajímá vás, co kolumbijská zpěvačka jí? To rovněž není žádným tajemstvím. Anna Kaiser říká: „Pomáhala jsem jí i se sestavením jídelníčku, zejména proto, že v latinskoamerické kultuře je běžné konzumovat potraviny s vysokým glykemickým indexem a velké porce masa. Já místo toho doporučuji více menších porcí během dne. Tato malá jídla, kterých je 5 až 6 denně, se obvykle pohybují mezi 200 a 300 kaloriemi.“ Pokud vás zajímají konkrétní příklady, jedno z těchto jídel je například pošírované kuřecí prso (množství odpovídající zhruba dlani) se zeleným salátem zakapaným citronovou šťávou doplněným o mrkev, cherry rajčátka, okurku a celer. Druhým jídlem ze zpěvaččino jídelníčku je hrnek a půl quinoy s nakrájenou zeleninou, vše uvařené dohromady, aby quinoa absorbovala všechny živiny ze zeleniny. Jako malé svačinky si Shakira připravuje polévky z rozmixované zeleniny, které pro chuť posype několika slunečnicovými semínky. Prý ale přímo miluje kombinaci pomerančů a mandlí.

S těhotenskými kily se mnohé ženy těžko vyrovnávají a ještě dlouhá léta se jich zbavují. Vypadá to, že ale pro Shakiru to žádný problém nebyl. Jak je to možné? Cvičila jsem každý den, ať už se jednalo o běhání, posilování ve fitness, nebo tanec. Omezila jsem konzumaci tuků a maso jedla jen jednou týdně. Místo toho jsem do svého jídelníčku zařadila více dušených ryb a zeleniny,“ říká přímo zpěvačka. „Kombinace kardio cvičení, silového tréninku a protahovacích cviků, to je důležité pro to, aby člověk zhubl a udržel své tělo zdravé. Tanec není jen zábava, může být opravdu náročný a účinný jako kardio trénink,“ říká Anna Kaiser.

385419596_e68838f167_b