Sexy brazilský zadeček? Od našich ideálů se liší!

  • Pohyb
  • Blanka Chocová

Brazílie je známá nejen tím, že se zde hraje fotbal a vyrábí žabky. Proslulé jsou i krásné zadečky místních krásek! Možná vás překvapí, že se od našich ideálů liší – přinejmenším jsou o dost větší!

Brazílie je známá nejen tím, že se zde hraje fotbal a vyrábí žabky. Proslulé jsou i krásné zadečky místních krásek! Možná vás překvapí, že se od našich ideálů liší – přinejmenším jsou o dost větší!

Zadečky krásných Brazilek obdivují na záznamech z karnevalu z Ria muži i ženy. Zatímco muži by takový uvítali doma, ženy by ho vyměnily za ten svůj. Možná by vás ale překvapilo, jak takový „brazilský zadek“ vypadá naživo. Ideály Evropanů a Jihoameričanů se značně liší.

Jídelníček na míru

Zatímco evropským ideálem krásy je štíhlá žena s plným poprsím a pevným menším zadečkem, v Jižní Americe preferují pozadí podstatně rozměrnější. Za ženou 90-60-90 by se pravděpodobně neohlédlo tolik místních, jako za krasavicí, které přes zadeček naměříte 100 cm i více.

Nejkrásnějším zadečkem letošního roku se pyšní Brazilka, která měří přes boky 100 cm

Svými 100 centimetry přes zadeček se pyšní i aktuální královna krásného pozadí, Brazilka Rosangela Fraga (26 let, na snímku pod odstavcem). Její předchůdkyně Daia Macedo měla přes boky dokonce o 7 cm více. Dokážete si představit ten poprask, kdyby v našich soutěžích o královnu krásy zvítězila dívka se 107 cm přes pozadí?

brazilka

Tyto trendy se odráží i na obvyklých zákrocích estetické chirurgie. „Stejně jako téměř cokoliv na lidském těle, lze i zadeček různě formovat, zvětšovat, či zmenšovat,“ říká Svatopluk Svoboda, plastický chirurg 1. kolínského sanatoria.V Brazílii si ženy nejčastěji chtějí své pozadí zvětšit, u nás převládá zmenšování pomocí liposukce.

93034884_816c5ae767_o

Nejpopulárnější cviky na posílení hýždového svalstva!

„Brazilský zadeček“ je ale krásně vypracovaný. Chcete i vy „zamakat“? Cviky na posilování hýžďových svalů jsou velmi známé, ale věřte, že účinné. Vyberte si několik z nich a každý opakujte 20x až 30x.

Zanožování v kleku – Klekněte si na kolena a opřete se o lokty. Přitom zpěvněte břišní svaly, abyste se neprohýbali v páteři. Postupně zvedejte každou nohu v pravém úhlu tak, že v nejvyšší pozici bude stehno rovnoběžné s podlahou. Neprovádějte cvik zbytečně rychle, rozhodně ne švihem, dejte si záležet na tom, aby pracovaly všechny svaly – představte si, že nohou zvedát těžkou podložku, třeba tác s talířem – a cvik provádějte tahem.

Kroužení v kleku – Zůstaňte v pozici z předešlého cviku. Jednu nohu natáhněte dozadu vodorovně s podlahou a provádějte malé kroužky. Dbejte přitom na to, aby se zbytek těla nehýbal. Toho docílíte tak, že budete pevně držet svaly středu. Pokud je pro vás cvik jednoduchý, můžete kroužky zvětšovat.

Posilování hýždí v lehu – Lehněte si na břicho, ruce nechte volně složené pod hlavou. Zpevněte střed těla. Roztáhněte nohy a pokrčte je v kolenou tak, že se patami a špičkami spojí. V této pozici je zvedejte mírně nad podložku. Opět dbejte na to, abyste cvik prováděli tahem a neprohýbali zbytečně páteř.

5897701224_10098771a9_o