5 způsobů jak si vytvarovat sexy tělo v bazénu!

  • Pohyb
  • Blanka Chocová

Myslíte si, že k dokonalému tělu do bikin vám ještě trochu schází? Dožeňte resty přímo v bazénu. Máme pro vás cviky, které si zamilujete!

Znáte ty známé filmové scény, kde se snově opálené krasavice vyhoupne s neskutečnou ladností z blankytně modrého bazénu před vilou na francouzské riviéře? Možná jste si i představovali sami sebe, jak se ladně „vyhoupnete“ na okraj bazénu a brzy vás snění přešlo. Došlo vám, že s povolenými pažemi se nad okraj bazénu nevyzdvihnete ani do výše kyčlí, a když si navíc vybavíte, jak byste „vyhazovali“ nohy, všechny ideály o ladnosti jsou pryč. Zažeňte chmury a dožeňte s námi to, co jste před prázdninami nestihli. Cvičit se dá i přímo v bazénu!

8975802155_eaa6cc01b8_b

Cvičení ve vodě je navíc pro tělo velmi prospěšné. Doporučuje se zejména obézním osobám a lidem s pohybovými obtížemi. Ve vodě jsou totiž mnohem méně zatěžovány klouby. „Cvičení ve vodě je velice bezpečné, neboť na žádné klouby ani kosti není kladena příliš velká zátěž,“ říká chirurg a ortoped Andrew Jones, M. D. To ale neznamená, že by se cvičení ve vodě nehodilo i pro zdatné jedince. Přinejmenším se může jednat o zajímavé oživení vašich běžných cvičebních rituálů.

Jídelníček na míru

1. Na zahřátí

Náš bazénový trénink začneme krátkým „zahřátím“. Výhoda je, že v bazénu se rozhodně nezpotíte. Zpevněte celé tělo a běžte! Přebíhejte od jednoho konce bazénu ke druhému (samozřejmě dle toho, jak máte velký bazén). Uvidíte, jak dá běh ve vodě zabrat!

2. Zacíleno na tricepsy!

Postavte se čelem ke stěně bazénu. Dlaně položte před sebe na okraj bazénu na šířku vašich ramen, ne dál od sebe. Pokrčte ve vodě nohy a pomalu se vytáhněte na pažích, vydržte a pomalu se opět spouštějte, až bude vaše předloktí rovnoběžné s podlahou a vaše paže budou svírat pravý úhel. Tento cvik několikrát opakujte. Dejte si pozor, abyste pažemi doslova „škrtali“ o trup.

3. Sexy nohy

Tentokrát se postavte zády ke stěně bazénu. Záda přitiskněte přímo ke stěně a paže si volně položte na okraj bazénu. Zapojte břišní svaly, dejte nohy k sobě a postupně je napnuté zvedejte co nejvýše. Dejte si pozor, aby byly pevně u sebe a natažené. Tento cvik se nezdá těžký, ale je. Vyžaduje značnou dávku sebekontroly.

4. Zakopněte! (a vytvarujte si bříško a pevný zadek)

Postavte se asi 50 cm od stěny, čelem k ní. Chytněte se okraje bazénu, nohy rozkročte mírně na šířku pánve. Zpevněte střed těla. Zvedněte pravou nohu, pokrčte ji a sbalte ji pod sebe, až se stehno dotýká vašeho trupu. Páteř při tom zarolujte. Potétou samou nohou, ale nataženou, zakopněte dozadu. Udržte ji co nejvýše asi 5 sekund. Vyměňte nohy a několikrát opakujte.

5. Kyvadlo

Postavte se bokem ke stěně bazénu a jednou rukou se přidržte hrany. Druhou roku zvedněte nad hlavu – bude vám pomáhat udržet rovnováhu. Zvedněte pravou nohu, nataženou, před sebe co nejvýše a v této poloze 5 sekund vydržte. Poté ji pomalu spusťte dolů a pokračujte v pohybu za sebe. Opět v nejvyšší poloze vydržte. Vyměňte nohy a opakujte.

Slečna v bikinách